Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Manon en kim Heijnsbergen Hagen - WaarBenJij.nu Nha trang - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Manon en kim Heijnsbergen Hagen - WaarBenJij.nu

Nha trang

Door: Manonkim

Blijf op de hoogte en volg Manon en kim

18 Oktober 2011 | Vietnam, Nha Trang

Hallo allemaal!!
Het is alweer even geleden en hebben weer genoeg meegemaakt haha!
We zijn de tweede dag in hoi an met een groepje naar my Son geweest. Daar waren verschillende tempels gezien die verwoest waren (waar precies door weten we niet meer, de mensen kunnen heel slecht Engels hier en wij verstaan maar de helft!) dat was wel heel mooi!
Daarna hebben we de fiets weer gepakt en zijn weer naar het strand gefietst, en zo hebben we ook de laatste dag doorgebracht! We zijn toen s'avonds opgehaald door de slaapbus, wat echt een levende hel was! En zijn toen om zes uur s' ochtends aangekomen in Nha Trang.
We konden pas om tien uur inchecken in ons hotel dus zijn we voor de verandering nog ff naar het strand gegaan! Haha daar zijn we heel de dag wel gebleven..
De tweede dag zijn we gaan snorkelen, was heel erg leuk! Allemaal leuke visjes in allemaal mooie kleurtjes en koraal enzo! Haha we hadden ook wel echt een leuke groep op het bootje! We zijn een paar keer met zen alle van de boot afgesprongen wat al een hele overwinning was van onze angsten! Maar zijn vervolgens wel gestoken/geprikt door kwallen! Wat dan weer iets minder was..
Daarna hebben we nog wat gegeten en bij een barretje wat gedronken.
Vandaag zouden we om half negen sochtends opgehaald worden om een city tour te doen maar ze kwamen weer met het snorkelen! Haha Dus wij maar een beetje uitleggen dat we dat al gedaan hadden en toen zijn ze weggegaan.. Even later had de vrouw van het hotel een beetje rondgebeld en kregen we een private tour op de scooter! Dat was wel echt lachen want we waren als de dood dat we overreden werden want ze rijden ook hier echt als gekken!
Het is goed afgelopen en hebben weer veel kunnen zien!
Morgenvroeg worden we weer opgehaald (om zeven uur :0) om naar dalat te gaan!

Zo, is iedereen weer op de hoogte, en we hopen dat jullie net zo genieten van het Hollandse weer als wij hier van het weer na zes dagen strand!!!
Haha

Veel liefs Kim en Manon

• 18 Oktober 2011 - 09:57

Kim S:

Jaa wrijf het er maar in dat jullie al lekker een week aan het strand liggen haha! Heerlijk toch! Jullie maken genoeg leuke dingen mee en druk dus lekker van het strand genieten..
    Die scooter ja zou ik ook eng vinden maar goed hoor en snorkelen is zeker mooi! lijkt me.. snorkelen is echt heel leuk! echt gaaf Jaloers hoor! Ik wacht weer op de volgende story van jullie :) Kussiee

• 18 Oktober 2011 - 10:15

Jolanda:

He dames,
    Het heeft inderdaad lang geduurd voordat we weer iets van jullie gehoord hebben.
    Iets meer actie is dus wel wenselijk.
    Wel fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Geniet maar lekker daar ,zeker van de warmte.
    Hier is het echt weer HOLLANDS WEER,REGEN REGEN en nog eens REGEN.
    Heel veel plezier dametjes ,dikke kus van ons.

• 18 Oktober 2011 - 13:24

Louis Hagen:

Mooi verslag dames.
    Ik sta er weer versteld van wat jullie allemaal ondernemen. Fijn dat het weer beter is geworden. 6 dagen strand betekent dat je al mooi gekleurd bent, denk ik. Goed insmeren dus. Het enigste wat ik mis zijn de nieuwe foto's.

Dikke knuffel

• 18 Oktober 2011 - 14:21

Monique:

Hey meiden

Zo, jullie ondernemen heel wat. Stoer hoor!!! Lijkt me echt supergaaf dat snorkelen. Slaapbus was dus niet zo'n goed idee, maar dan heb je dat wel meegemaakt, leuk toch.
    Heerlijk dat jullie zo genieten van alees, en ook van het mooie weer. Hier is het KOUD VIES WINDERIG EN NAT, bah.
    Ben eigenlijk wel verbaasd dat mijn kleien nichtje zo avontuurlijk is ingesteld, ben supertrots op je meid. Geniet weer van de volgende dagen, en de volgende keer wel weer wat eerder een verslagje he dames.
    Kus en knuffel van osn alle 5. Ted, Jurgen, Tim, Ted en Monique

• 18 Oktober 2011 - 15:59

Kitty Hagen:

Hallo meiden
    Wat leuk dat jullie zoveel mee maken.
    Op maar de volgende dag met weer nieuwe dingen.
    Tot het volgende verhaal.
    kusjes mama

• 19 Oktober 2011 - 08:49

Nikky:

Schatties,
    Lekker hoor mooi weer en aan het strand liggen, ik heb alweer mijn winterjas aan haha. Snorkelen leuk zeg is echt super mooi altijd! :) Hebben jullie last gehad van die kwallen beten of was dat zo voorbij?
    Tot het volgende verhaaltje!
    xxx

• 19 Oktober 2011 - 14:59

Karin Broers:

Hey Dames,
    Ik lach me helemaal rot om jullie avonturen en de omschrijving ervan.ik kan me er helemaal een voorstelling bij maken.Gelukkig hebben jullie nu goed weer,das toch echt wel veel relaxter dan regen.de fotokus zijn wel mooi hoor,zet er maar veel op,reizen we toch een beetje mee met jullie.
    Veel plezier,groetjes van ons allemaal op slagerij(tis wel rustig zonder jou erbij Manon)

• 19 Oktober 2011 - 16:41

Rob Knoop:

En ook op Vinpearl Eiland geweest..... tis wel een bietje toeristisch he Nah Trang.

Nou veel plezier..... hier is t kutweer hagel koud nat......

Geniet ze

• 20 Oktober 2011 - 12:34

Madelon:

Heee meissies
    Super leuk wat jullie allemaal meemaken en zoveel mooie dingen zien! Wrijf het er maar in 6 dagen strand haha echt heerlijk! Kwallen zijn echt rot he haha die liggen altijd overal.. Goed oppassen op de scooter want je weer het ze rijden je zo omver vooral op rotondes haha geniet er van mopjes heel veel plezier!

Dikke kuss

• 20 Oktober 2011 - 13:58

Iris:

Super leuk om jullie verhaaltjes te lezen! Jullie zulle heel wat beenspieren hebben gekweekt als jullie weer thuis komen! Hoop dat jullie nog een super leuke en zonnige vakantie hebben..! Groetjes aan thailand xxxx Iris

• 20 Oktober 2011 - 20:42

Ad En Diny :

Hoi dames, Vandaag dit adres gekregen van Jan ( vader van Manon ) . We gaan jullie zeker volgen. Veel plezier en geniet van deze ervaring .

• 22 Oktober 2011 - 20:53

Ine Van Der Sommen:

Leuk meiden al die verhalen en foto s
    zo reizen we een beetje mee met jullie geniet er lekker van want de tijd gaat snel'.

groetjes Ine van der Sommen

• 23 Oktober 2011 - 13:21

Jan En Nancy Bresser:

H'e meiden, alles goed? de foto's net bekeken erg gaaf! Zo te zien vermaken jullie je eigen wel! We zitten nu bij Kitty en Louis lekker eten en ....... ja je raad het drinken!!! Ik ben trouwens erg benieuwd of jullie al een lekkere tatoeboy hebben ontmoet, maar wel 1 van top tot teen hahaha.
    Heel veel groetjes Jan en Nancy XXXX

• 23 Oktober 2011 - 13:50

Bart Stuve:

Hee Kim en Manon,
    Super leuk om jullie berichtjes te lezen en fotos te zien! Jullie maken ontzettend veel mee :) Die fotos van die bergen in de zee, zijn wel echt geweldig! Maak er samen een onvergetelijke reis van en ik ga jullie volgen! Kus Bart

• 23 Oktober 2011 - 19:06

Denise:

Wat ben ik ongelofelijk jaloers op jullie! Jullie maken zo veel vette dingen mee.
    Hee veel plezier nog daar!

xx